Huhtikuu 2024

16 15 16 17 18 19 20 21
17 22 23 24 25 26 27 28

Ammattiosastojen rakennemuutos etenee..

Jäsenet siirretään keskitetysti jäsenrekisterin toimesta 21.12.2015 Tehyn jäsenrekisterissä olevan työantajatiedon mukaisesti joko yksityisalojen tai kunta-alan ammattiosastoon. Mikäli työnantajasi on joku muu kuin Mänttä-Vilppulan tai Jämsän kaupunki, Kuhmoisten tai Juupajoen kunta tai tällä alueella toimiva yksityinen yritys, jäsenyytesi siirretään työnantajatietosi mukaisesti oikeaan ammattiosastoon.

Alkuvuodesta 2016 pidetään ylimääräiset yleiskokoukset. Kunta-alan ammattiosastolle valitaan yleiskokouksessa puheenjohtaja ja täydennetään hallitusta. Yksityissektorilla ylimääräisessä yleiskokouksessa täydennetään hallituksen jäseniä. Erityisesti toivotaan Jämsän ja Kuhmoisten alueelta jäseniä ehdolle hallitukseen. On tärkeää, että molemmissa ammattiosastoissa on hallituksessa edustus koko toiminta-alueelta. Uudet hallituksen jäsenet aloittavat heti toimensa.

• Tehyn Koillis-Hämeen kunta-alan ammattiosasto 514 pitää yleiskokouksen 28.1.2016 klo 18 alkaen Apipadassa, Seppolantie 16, 42100 Jämsä

• Tehyn Koillis-Hämeen yksityisalojen ammattiosasto 358 pitää yleiskokouksen 3.2.2016 klo 17.30 alkaen Hallin Jannessa, Haukilahdentie 4, 35600 Halli.

Kenenkään edunvalvonta ei tällä muutoksella heikkene. Luottamusmiehet palvelevat ja auttavat jäseniä entiseen tapaan. Ammattiosastot tekevät jatkossakin yhteistyötä keskenään, hoitavat yhdessä luottamusmiesten kanssa edunvalvontaa, unohtamatta vapaa-ajan virkistäviä tilaisuuksia.

Yhteistyöterveisin,

Sari Höök                               Lotta Ahola